Geoblog.pl    dagar    Podróże    BIRMA 2018 (+ Tajlandia)    "AZJA WZYWA!"
2018

"AZJA WZYWA!"

Polska, Warszawa

... tym razem celem jest wymarzona od lat Birma. Junta wojskowa nie sprawuje już władzy absolutnej, więc można zasilić kieszenie zwykłych obywateli nie trafiając za to do więzienia.

Naczytałem się w necie jaki to egzotyczny, a przy tym: ... horendalnie drogi i nadzwyczaj trudny do indywidualnego podróżowania kraj, niebotycznie wywindowane ceny (niedostępnych bez wcześniejszej rezerwacji) hoteli pozbawiają złudzeń na przyzwoite warunki wypoczynku, kuchnia jest niezjadliwa, stawki za wstęp do atrakcji turystycznych zwalają z nóg, a dojechać gdziekolwiek (za niewielkie pieniądze) to wręcz niemożliwe!
Jednym słowem fajne wyzwanie! :)

Wiza aplikowana via net dociera na mail po dwóch dniach od złożenia (koszt 50 USD).

Na Okęciu security pozbawia mnie gazu pieprzowego Anti-dog. Miałem go wszak w podręcznej saszetce. A można było pomyśleć chwilę dłużej przy pakowaniu, heh.
Tym razem lecę do Bangkoku liniami Air China przez Pekin. Koszt biletu powrotnego – 2120 zł. Do samolotu wsiadam chyba jako ostatni i po dwóch roszadach z innymi pasażerami mam miejsce przy oknie. Sąsiadka obok – absolwentka koreanistyki - leci do Seulu. Oboje jesteśmy zaskoczeni jakością cateringu, o którym sporo złego naczytałem się w sieci. Jak na żarcie w samolocie posiłki wypadają bardzo przyzwoicie. Z głodu raczej nie padniemy. Gorzej jest ze spaniem – nijak się to nie udaje i końcówkę lotu przegadaliśmy zażarcie dyskutując o podróżach.